GRATIS FRAGT på alle ordrer over DKK 450,- Gælder til nærmeste DAO Pakkeshop.

Shopping

Hvilke leveringsmetoder er tilgængelige?

Alle ordrer over DKK 450,00 sendes fragtfrit i Danmark til nærmeste pakkeshop med DAO.

DAO eller GLS – Med omdeling eller Afhentningssted:

Med omdeling: Din forsendelse leveres til døren.

Afhentningssted: Du skal hente din forsendelse på det nærmeste pakkecenter.

For en samlet ordrer på DKK 450,00 – eller derunder – gælder p.t. følgende priser:

DAO – Afhentningssted DKK 43,00.

DAO – Med omdeling DKK 53,00.

GLS – Afhentningssted DKK 53,00.

GLS – Med omdeling DKK 78,00.

Alle ordrer over DKK 450,00 sendes fragtfrit i Danmark.

International levering?

På vores hjemmeside tilbyder vi ikke internationale forsendelser. Ønsker du forsendelse til udlandet, bedes du venligst kontakte os for nærmere aftale.

Leveringstid?

Normalt indenfor 2-5 hverdage.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder kan benyttes?

Alle priser i vores online butik er inkl. moms.

Vi modtager betaling med følgende kreditkort: Dankort, Visa, Visa Elektron, Mastercard, Mastercard Direct og Maestro. Vi modtager også betaling via MobilePay.

visa-40  dankort_70  electron_70  maestro_70  master_70

Betalingen gennemføres, når ordren er afsendt.

Betaling via EAN-faktura, som vælges i betalingsforløbet. Husk at indtaste EAN-nummer i feltet “Ordrebemærkninger”.

Vælg din foretrukne betalingsmåde, når du afslutter din ordre.

Sikker betaling?

I Danmark stilles der meget høje krav til de virksomheder, der er godkendt til nethandel. Og det er godt, for det sikrer, at du kan være tryg, når du handler i vores webshop.

Vores betalingsløsning varetages af ePay, som selvfølgelig er certificeret efter alle kunstens regler. Læs mere om ePay her.

Ordrer & retur

Hvordan placerer jeg en ordre?

Du vælger et eller flere produkter fra vores katalog og lægger dem i indkøbskurven.

Når du er færdig med at lægge produkter i indkøbskurven, går du til kassen og betaler.

Kan jeg slette eller ændre min ordre?

Hvis du opretter en konto, samtidig med dit køb, kan du nemt logge på din konto og slette eller ændre din ordre.

Hvis ordren allerede er ekspederet, skal du benytte dig af din returret. Vær opmærksom på, at du selv skal betale fragten til returnering af ordrer.

Behøver jeg en konto for at placere en ordre?

Nej, du kan godt handle hos os uden at oprette en konto.

Hvordan følger jeg min ordre?

Når vi har modtaget din ordre, sender vi en ordrebekræftelse til dig på e-mail. Når din ordre er færdigbehandlet og afsendt, sender vi en ny e-mail til dig.

Hvis du opretter en konto, kan du også følge ordreforløbet ved at logge på din konto.

Hvordan kan jeg returnere?

Du har altid 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos Heidi Schnabel. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget dine produkter.

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis produkterne tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger produkterne på en måde, som helt åbenbart forringer deres salgsværdi.

Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale for at sende produkterne retur.

Hvis du ønsker at benytte fortrydelsesretten, skal produkterne sendes til:

Heidi Schnabel
Toldbodvej 8, 4581 Rørvig, Denmark
4581 Rørvig

Når vi har registreret returnerede produkter og kontrolleret, at de lever op til reglerne om fortrydelse, tilbagebetales købssummen til dig. Tilgodehavende beløb tilbagebetales hurtigst muligt og senest inden for 14 dage.

Fortrydelsesretten gælder ikke digitale produkter.

Du har 24 måneders reklamationsret. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, du har konstateret fejl eller mangler. Alle reklamationer behandles af Heidi Schnabels kundeservice.

Opdaterer…
  • Ingen varer i kurven.